Actual genders - Mental disorders

Meme Actual genders - Mental disorders
Views: 6738 | Added by: Meme
Comments: 15
avatar
1 Spam
1 10028601 • 06:39, 17.11.2017 [Entry]
*reads genders* Me: WHO AM I?
avatar
1 Spam
2 bibblybing • 16:37, 25.03.2018 [Entry]
looks like the Unown pokedex
avatar
-2 Spam
3 girlsrock121314 • 22:11, 18.08.2018 [Entry]
fuck you. keep your opinions to yourself if you know theyre gonna hurt someone. seriously.
avatar
0 Spam
4 spawnslayer117 • 05:09, 25.09.2018 [Entry]
@Girlsrock shut the fuck up you weak minded idiot.
its a meme ( and aside from Trans geneder) the truth.
avatar
-2 Spam
5 23rherold • 20:04, 15.07.2019 [Entry]
Not everyone is an asshole like you keep your fucking weak minded opinions to yourself. I am female but have one Agender and one Genderfluid friends and they don't have mental disorders. Your just a fucking asshole who's searching for attention with your fucking memes. Go rot in hell next to Hitler. angry
avatar
0 Spam
6 spawnslayer117 • 20:11, 15.07.2019 [Entry]
lol You see what you JUST did @23rherold?
You proved my point. Congrats. I genuinely don't have issues with people who believe this garbage, believe what you want, as I am allowed to do myself, however, the fucking MOMENT you compare me to hitler (as a legit "insult") and try to shove your "opinions" down my throat, is the moment you are next to a bag full of shit.
So, with your words: "Keep your fucking weak minded opinions to yourself." You were born female/male you ARE male. Nothing will E V E R change that, the faster you accept that, the better. But like I said, im allowed to believe what *I* want, as are you. You're the one acting like fuckin' hitler, lady. You have a fantastic day wink
avatar
1 Spam
7 23rherold • 21:08, 15.07.2019 [Entry]
What I said is true, you can choose to believe it or not.
avatar
-1 Spam
8 23rherold • 21:12, 15.07.2019 [Entry]
how tf am I acting like hitler? By standing up for innocent people not putting them down like you did?
avatar
0 Spam
9 spawnslayer117 • 02:55, 16.07.2019 [Entry]
LOL! What you said ISN'T True, its your weird ass opinion. I'm not the kind of person to go up to someone and shit on them for thinking like this UNLESS they are doing exactly what your doing. "standing up for innocent people" Funny, cause if I were saying that to you, while you were shitting on a straight person (because now-a-days being straight, white and a dude is a fucking crime now) You'd be reacting exactly, no sorry that's too generous.. you'd be acting WORSE than me. Calling me Hitler, grow up. You see me calling you or your friends "mentally r*tarded things that should be euthanized" ? Hell. NO! I'd never do that. I WOULD and most certainly WILL however laugh and make fun of the idiots that take every little thing too seriously and proceed to shit on others for laughing at jokes! Just. Like. You. Are.  And I'm not going to bloody stop, because unlike alot of people nowadays I know what a bloody joke is.
I suggest taking a moment and remembering that humor can be dark and sometimes offensive and if thats just too damn much for you? Then why are you even on the internet, let alone a MEME website!
avatar
0 Spam
10 spawnslayer117 • 02:58, 16.07.2019 [Entry]
To tell the truth, calling them "mental disorders" does seem like a bit of a stretch, and me "defending it" contradicts what I'm saying but I digress, my original point was that you'd be acting just like me, if not worse. now t h a t is the truth.
You want to be "genderfluid" or "gendervoid", you bloody well go for it, power to you and all that jazz. You cannot and should not be offended by some rando on the internet though! Grow some thicker skin, please.
Your allowed to be proud of who you are (or rather your friends be proud of whom they are) all they want! But y'all need to fuckin' learn to laugh at yourselves. 
....Now thats a rantin'!
Also as I've stated before it's a bloody meme, so quit taking it seriously everyone is too sensitive nowadays, if I was one of those jackasses who genuinely DESPISE all those who live under these "genders", you wouldn't last a moment, instead I'm a random person laughing at a stupid meme.
Now then, if you'll excuse me, I'm gonna go play on my VIVE. Have a fantastic day.
avatar
0 Spam
11 23rherold • 00:56, 17.07.2019 [Entry]
Okay I apologize I think I might have misunderstood what you said the first time. Excuse my dumb ass that didn't understand it is a meme.
1-10 11-13
avatar
See also:
[sadly go-karts]
Thank you good sir
Dude
I have failed you - Queen
Drake Laugh
Admin is pleased
I sense heresy
Take a seat
You talk too much